سوالات متداول
- مشتری یا کاربر کیست ؟
- مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات پاور مارکت اقدام کند.
- مراحل ثبت سفارش در سایت چگونه است؟
- شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی پاور مارکت پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید . جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبتنام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید . خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.
- شرایط دریافت وام خرید چگونه است؟ برای اطلاع از شرایط دریافت و استفاده از وام خرید به این لینک مراجعه نمائید. شرایط وام
- آیا خرید حضوری برای مشتریان امکانپذیر است؟ خیر فروش و ارسال کالا در پاور مارکت غیر حضوری است.
- هزینه ارسال محصول بعهده کیست؟ هزینه ارسال کالا از تهران به تهران بعهده فروشنده و در غیر اینصورت بعهده خریدار محصول میباشد.
- در چه ساعاتی میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟ شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.
- درصورت فراموش کردن نام کاربری (ایمیل) و یا رمز عبور؛ باید چکار کنم؟
-
در صفحه ورود اعضا با کلیک بر گزینه فراموشی کلمه عبور، رمز جدید برای کاربر ایمیل یا پیامک می شود و یا می توان از طریق تماس با ادمین سایت موضوع را مطرح کرده تا رمز عبور جدید برای شما تنظیم شود.
- آیا میتوانم سفارش خود را بعد از ثبت تغییر دهم؟ خیر، متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد. اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید لطفا با واحد سفارشات تماس بگیرید.